Odbył się webinar PBC: Najnowsze trendy i nowe badania. Prasa drukowana i cyfrowa 2024

Odbył się webinar PBC: Najnowsze trendy i nowe badania. Prasa drukowana i cyfrowa 2024

W środę odbył się webinar organizowany przez Polskie Badania Czytelnictwa pt.: Najnowsze trendy i nowe badania. Prasa drukowana i cyfrowa 2023/2024. Publikujemy materiały z tego spotkania, na którym eksperci rynku prasowego omówili aktualne trendy w prasie drukowanej i cyfrowej dla całej branży i wybranych segmentów prasy oraz PBC zaprezentowało nowe badania dla prasy: projekty „Total Reach 360o” dla marek prasowych oraz „Prasa w mediach społecznościowych”.

Na spotkaniu zostały zaprezentowane:

  • nowe i istotne zmiany w sposobie dystrybucji prasy drukowanej oraz prasy cyfrowej
  • jakie segmenty prasy pozostają w formie drukowanej a jakie cyfryzują się i dlaczego
  • co wpływa na poziom cyfryzacji poszczególnych segmentów prasy
  • jakie są oczekiwania i zwyczaje czytelników prasy drukowanej a jakie cyfrowej
  • jaka jest unikalna rola prasy w media planie
  • stosowane na świecie, a nowe w Polsce, badania pokazujące łączny zasięg marek prasowych we wszystkich formach dystrybucji treści

Pobierz prezentację w wersji PDF

Zobacz to video w YT https://www.youtube.com/watch?v=MbGabZUjxAg