System Prasa+ Siła marki

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy poinformował 21 czerwca, że oddany został do użytku system Prasa+ Siła Marki.

Prasa+ Siła Marki  gromadzi w aplikacji internetowej raporty poszczególnych tytułów prasowych zarejestrowanych w ZKDP. Raporty, które można pobrać w formacie PDF, integrują wieloźródłowe dane (ZKDP, PBC, PBI czy Facebook), a także zawierają, uzupełnione przez wydawców, podstawowe informacje o tytułach.

Adres strony internetowej systemu to www.prasaplus.pl.

Związek informuje, że w obecnej formie system posiada także opcję zalogowania się dla członków ZKDP, dzięki czemu można uzyskać dostęp do dodatkowych funkcji (m.in. tworzenia analiz, możliwości przeglądania archiwalnych raportów). Do logowania wystarczy użyć DOKŁADNIE TYCH SAMYCH DANYCH (nazwę użytkownika i hasło), jak w systemie Teleskop online dla właściwego konta. Każda firma, będąca członkiem ZKDP, ma dostęp do programu Teleskop online. Osoby, które nie posiadają jeszcze konta w programie, mogą zwrócić się do administratora systemu Teleskop online w firmie lub bezpośrednio do Biura ZKDP.

Udostępniono obecnie wersję BETA systemu Prasa+ Siła Marki, dlatego w razie jakichkolwiek uwag, pytań lub wątpliwości użytkownicy proszeni są o kontakt z Biurem ZKDP: Kamil Tajl, tel. (22) 828-40-55, tajl@zkdp.pl, Renata Chrzanowska, tel. (22) 828-40-55, chrzanowska@zkdp.pl

Program „Siła marki” został zaproponowany i zrealizowany przez ZKDP we współpracy z PBC, IWP i PBI, jako element zainicjowanego przez Izbę programu modernizacji systemu komunikacji marketingowej wydawców w odniesieniu do działań PBC i ZKDP.