Odbył się webinar firmy „PER_X” o wirtualnych grupach focusowych

Odbył się webinar firmy „PER_X” o wirtualnych grupach focusowych

Izba Wydawców Prasy i firma „PER_X” zorganizowały kolejne spotkanie online w cyklu przedstawiającym rozwiązania pomagające wydawcom w monetyzacji ich działań. Podczas webinaru „PER_X”, zespół badawczo-technologiczny przedstawił rozwiązanie, który tworzy wirtualne grupy focusowe oparte o sztuczną inteligencję.

Wygenerowane przez unikalny kod postacie, testują pomysły nowych produktów i rozwiązań. Podczas webinaru omówiono rozwiązanie narzędzie, które dzięki psychologicznemu modelowaniu AI zbiera opinie wielu fizycznych osób i na ich podstawie tworzy wirtualnego przedstawiciela danej grupy.

„PER_X” w kilka dni, zamiast tygodni, dostarcza wydawcom wnioski z “wirtualnych fokusów” bez kosztów rekrutacji, logistyki i wynajmu sal. Rozwiązanie jest skalowalne (można wytworzyć dowolną liczbę segmentów i pytań), działa 24/7 i pozwala zejść od ogółu do najdrobniejszych szczegółów.