“DGP” publikuje oświadczenie firmy pressclipperskiej, która nie wykonała wyroku sądu

Pod koniec grudnia Sąd Apelacyjny w Poznaniu wydał orzeczenie w sprawie z powództwa INFOR Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej” przeciwko firmie pressclipperskiej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. W tej bardzo ważnej dla wydawców a ciągnącej się przez wiele lat sprawie, sąd uznał powództwo INFOR-u, stwierdzając m.in., iż PRESS-SERVICE Monitoring Mediów narusza autorskie prawa majątkowe wydawcy poprzez zamieszczanie całych artykułów prasowych w swoich więcej ...