“DGP” publikuje oświadczenie firmy pressclipperskiej, która nie wykonała wyroku sądu

Pod koniec grudnia Sąd Apelacyjny w Poznaniu wydał orzeczenie w sprawie z powództwa INFOR Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej” przeciwko firmie pressclipperskiej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. W tej bardzo ważnej dla wydawców a ciągnącej się przez wiele lat sprawie, sąd uznał powództwo INFOR-u, stwierdzając m.in., iż PRESS-SERVICE Monitoring Mediów narusza autorskie prawa majątkowe wydawcy poprzez zamieszczanie całych artykułów prasowych w swoich więcej ...

Pressclipperzy muszą płacić wydawcom. INFOR Biznes wygrał proces z Press-Service Monitoring Mediów

Po 11 latach zmagań, w tym ośmiu latach w sądach, INFOR Biznes, wydawca „Dziennika Gazety Prawnej”, wygrał proces o naruszenie praw autorskich z firmą Press-Service Monitoring Mediów. Firma pressclipperska przez lata wykorzystywała materiały prasowe – w tym całe artykuły – w przygotowywanych dla swych klientów odpłatnych przeglądach prasy, bez zgody wydawców i bez uiszczenia należnej opłaty licencyjnej.

Sprawa INFOR Biznes więcej ...

Uzasadnienie wyroku Sądu Najwyższego w sprawie Infor Biznes vs. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Po ponad 6 miesiącach oczekiwania, Sąd Najwyższy wydał pisemne uzasadnienie orzeczenia z 9 sierpnia 2019 roku w sprawie z powództwa Infor Biznes sp. z o.o. przeciwko poznańskiej firmie świadczącej usługi z zakresu monitoringu mediów – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Po dwóch wyrokach Sądu Okręgowego oraz dwóch Sądu Apelacyjnego, które oddalały powództwo, Wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” złożył kasację do Sądu Najwyższego, który więcej ...